Kurumsal İletişim
Etkili ve Doğru İletişim için Kurumunuzun İhtiyaçları
KURUMSAL KİMLİK
Kurum imajı, itibarı ve marka süreçlerinin ulaşılmak istenen hedeflere uygun olarak tasarlanmasıdır. İyi tasarlanmış kurumsal kimlik, iletişim süreçlerinde iç ve dış paydaşlar üzerinde pozitif etki bırakmaktadır.
HALKLA İLİŞKİLER
Kurumsal yönetim kararını şekillendirilmesinde aşağıdan yukarı iletişim büyük önem taşımaktadır. Beklenti, talep ve öneriler ile memnuniyet düzeylerinin takibinde halkla ilişkiler önemli sonuçlar üretmektedir.
GÜNDEM YÖNETİMİ
Kurumsal itibarın korunmasında baskı ve etki gruplarının takibi yapılarak gündemin izlenmesi ile stratejik amaç ve hedeflere ulaşabilmek için gündem oluşturma çalışmalarıdır.
KRİZ YÖNETİMİ
Krize dönüşebilecek risklerin belirlenmesi, krizde görev alacak yetkililerin belirlenmesi, iletişim ağının oluşturulması, kriz sözcülüğü, kriz yönetim stratejileri ile kurumsal itibarın korunması ya da düzeltilmesi.
MEDYA İLİŞKİLERİ
Kurumsal iletişim stratejileri doğrultusunda geleneksel ve sosyal medya araçlarının etkin kullanımı ve izlenmesi, basın bülteni hazırlama, kurumsal raporlar.
SOSYAL SORUMLULUK
Davranış ve tutum değişikliği ile katlanma ve kaçınma gibi eylemsel katılım sağlanan sosyal kampanya oluşturma kapasitesinin geliştirilmesi, uygulama ve izleme.